تکنولوژی و مقالات

تشخیص نمک صورتی و آبی اصل

روش تشخیص نمک اصل صورتی نمک صورتی اصل

 تشخیص نمک صورتی و آبی اصل از تقلبی

نمک صورتی، به عنوان یک ماده طبیعی با خواص مفید برای پوست و سلامتی، مورد توجه قرار گرفته است. اما تشخیص نمک صورتی اصل از نمک‌های تقلبی یک مسئله حیاتی است. در ادامه، به شما چند روش برای تشخیص نمک صورتی اصل از تقلبی را توضیح می‌دهیم:

۱. بررسی رنگ نمک صورتی 

- در مورد تشخیص نمک صورتی و آبی اصل و اورجینال توجه کنید، به هیچ عنوان ظاهر پررنگ با یک طیف واحد ندارد. اگر مشاهده کردید که نمک صورتی خریداری شده بسیار پررنگ بوده و رنگ آن غلظت زیادی دارد، احتمال تقلبی بودن آن بالاست.

۲. دقت به قیمت نمک صورتی یا آبی 

- نمک صورتی با کیفیت و اصل دارای قیمت بالایی است. اگر یک نمک صورتی را با قیمت بسیار ارزان خریداری کردید، باید به این مسئله شک کنید که احتمالاً تقلبی بودن آن نمک وجود دارد.

 نمک های اصل صورتی و آبی را میتوانید با قیمت مناسب از فروشگاه از بانری لند تهیه نمایید.

۳. میزان دوام نمک صورتی 

- نمک صورتی اصل، بسیار شکننده می‌باشد. اگر مشاهده کردید که نمک صورتی خریداری شده در صورت ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب نشده است، باید بدانید که نمک شما تقلبی است.

۴. چشیدن نمک صورتی یا آبی 

- چشیدن نمک صورتی هم می‌تواند روش تشخیصی خوبی باشد. اگر یک نمک صورتی را مزه کردید و احساس شوری داشتید، باید بدانید که نمک خریداری شده کاملاً اصل است.


۵. رطوبت نمک صورتی 

- نمک صورتی اصل رطوبت را به سرعت به خود جذب می‌کند. اگر نمک را در محیط مرطوب قرار دادید و مشاهده کردید که نمک شروع به تعریق می‌کند، احتمالاً اصل است.

تشخیص طعم نمک صورتی اصل :

هنگام خرید نمک صورتی، چه به صورت سنگ نمک صورتی یا آبی و چه به صورت پودری، اولین معیار برای تشخیص اصلی بودن آن، طعم است. یک نمک اصل صورتی باید طعم شوری صاف داشته باشد. هرگونه طعم غیرطبیعی یا مواد اضافی به نشانه تقلب در محصول است و نشان‌دهنده رنگ‌دهی با مواد شیمیایی ممکن است.

آزمون طعم نمک صورتی یا آبی:

   - ابتدا کمی از نمک را روی زبان خود بگذارید و طعم آن را تجربه کنید. نمک اصل باید طعم شور و طبیعی داشته باشد. هر گونه طعم غیرمعمول ممکن است نشان‌دهنده نمک تقلبی باشد.

با توجه به این روش گغته شده میتوانید نمک صورتی اصل را از فروشگاه بانری لند تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *